На початку березня представники ТОВ «Науково-виробнича компанія «Екофарм» взяли участь у практичному семінарі «Як продати свій бренд на світових ринках: маркетинг, візуальна айдентика і елементи брендування», який проходив у рамках програми Creative Export Ukraine. На захід були запрошені заступник генерального директора компанії «Екофарм» Олександр Гриневич та директор департаменту зовнішньої торгівлі Чілла Шімонне Тачік.
Семінар відкрила Анастасія Крилова, менеджер проекту Creative Export Ukraine, фахівець Державної установи «Офіс з просування експорту України». Провів семінар експерт з питань брендингу, розробки маркетингових стратегій, корпоративної айдентики та реклами Дан Міккін, партнер-засновник міжнародної компанії «The Brand Manua» зі штаб-квартирами у Стокгольмі та Таллінні.
Участь у подібних заходах допомагає топ-менеджменту фармацевтичних компаній орієнтуватися в світових тенденціях у сфері маркетингу. Враховуючи плани ТОВ «НВК «Екофарм» щодо реєстрації та продажу своїх лікарських препаратів в інших країнах, використання отриманої на семінарі інформації – ще одна сходинка до «завоювання» світових фармринків